La Joie de Vivre

Jag kände för att publicera den här videon, utomordentligt fångad på film av systern min, litet som en allmän ursäkt för hur mitt humör ibland kan te sig litet väl spännande och omväxlande.


Sämre sångerskor finns det väl. Ändå. Typ. (Våga inte säga emot mig vad gäller det.) I vilket fall som helst, om ni inte står ut med mitt galande - hoppa ändå direkt fram till ca 03:40, då jag niger och går av scenen, för att skåda hur snyggt en extraordinärt fabulös Bea Szenfeld-klänning kan röra sig.

O, ljuva, ljuvliga Kulturskolan i Mark. Låt dem inte göra nedskärningar hos dig.

Kommentarer
Postat av: annie

den går inte att se!!! :(

kan du inte göra ett inlägg med dina kreationer? en liten catwalk;)

Postat av: Lisa

Voilà. Nu ska det nog fungera (förutom att den nu är publik, sa jag maste ta bort den snart innan nagon ser den...)

2009-06-02 @ 16:19:28
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback