La Voix

Nu har jag åkt genom land och rike och har fortfarande inget Internet, så först idag hade jag möjlighet att se lördagens fantastiska MF-kval (omg! de pratar svenska!) genom att släpa med mig min laptop till skolan där de har en sådan nymodighet som wifi. Och y'know, I could have told you from the start, och det gjorde jag typ konstant, att Malena är bäst. Så musikaliskt överlägsen, och omg hennes ansiktsuttryck och hur hon liksom studsade till varje gång hon gick vidare ett snäpp. Srsly, I would pay to see that, på allvar, så att jag funderar på att investera i en sådan där MF-dvd.

Allt jag kan tillägga är att, goda gudinna,
hon stickade i green room, vilken kvinna!

För man måste ju rimma. Förstås. När andan faller på. J'adore Petra Mede också. Vilket jag ska återkomma till någon gång när jag har Internet.


Kommentarer
Postat av: Plättan

Hon stickade inte för att hon ville sticka, det var ett vad. Hon kan inte ens sticka. Hon slog vad med en kompis att om hon stickade i direktsändning så skulle hon få typ 1000 kr eller något sånt. Bara så att du vet ;)

2009-03-05 @ 10:32:19
Postat av: Lisa

Stickning som stickning.

2009-03-06 @ 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback