Framtidsplanering.

Anmälningen till höstens högskoleutboldningar har ju börjat (och kommer att vara slut in no time, så är det alltid, hur länge man än har på sig), så nu sitter jag här efter midnatt och lyssnar på Marija Serifovic och bläddrar bland de olika utbildningarna på studera.se. Mitt te är uppdrucket och teblandningen uttömd på smak, så det räcker inte längre att hälla på nytt vatten. Det börjar kännas kallt på mitt rum. Needless to say kommer jag ingen vart med anmälandet.


Finns det något mer attraktivt än en kvinna som kan, um, byta batterier i fjärrkontrollen?

Kommentarer
Postat av: Annie

de är ju ännu bätter om hon kan koppla in en DvD (många tjejer kan inte det... jag har träffat många som inte ens vet vad en scartsladd är..)

Jag har fått intrycket at kvinnor oftast vet minimum eller lite mer än medel? när det gäller teknik.

När kommer du tillbaka till Sverige då? ska du läsa I borås igen till hösten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback