What happens in San Fransisco

Det pågår ett Xena-konvent i San Fransisco som AfterEllen (och säkert en massa andra) livebloggar från och just det, vad var det nu? Jo, vårt Internet fungerar inte. Telefonbolaget ska ändra något och har stängt av det. Tills på lördag.

Renee dyker upp in character under en paneldiskussion om den nya filmen (i vilken otaliga Xena-alumni deltar på olika sätt) Bitch Slap. (afterellen.com)


Hudson Leick var en formidabel tv-villain som Callisto. Nuförtiden ägnar hon sig visst åt yoga. (afterellen.com)

Lucys konsert (med dramatiska inslag) på The Roxy ska ha varit fantastisk, om man tror de något partiska Xena-fans som omskrivit händelsen.

Vad är det det kallas, det där som androgyna japanska rockstjärnor brukar ägna sig åt under konserter... fanservice? Och är det en filmkamera jag ser där i vänstra hörnet? DVD, anyone?

Men konventrapporter är förstås inte det ända jag missar utan internetuppkoppling. Nej, under veckan gång drar även Melodifestivalen äntligen igång på allvar, på samma gång som fler och fler länders ESC-bidrag trillar in. Allt detta utan min vetskap. Sadistiska, sadistiska stora kända telefonbolag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte riktigt förlåtit mig själv för att jag inte sett Xena ännu, det är skam! Men ja, fanservice it is!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback