Le Théâtre des Vampires

Les Molières, den franska award show:en för teater (motsvarighet till vad vi i Sverige kallar guld...masken?), visas direkt på tv.
   L'Opera de Sarah tilldelades priset för Bästa musikal (i konkurrens med bland andra Panique à Bord) - det hela var något av ett black tie event och den alltid lika smakfullt klädda Jérôme Pradon såg ut att ha stulit Spikes svarta läderjacka (och eventuellt pimpad den litet kvällen till ära).


Möjligen är det dags att byta stylist?

(Är det inte imponerande vilken versatilitet och kulturell bildning jag visar prov på när jag i ett och samma inlägg lyckas referera till Buffy the Vampire Slayer, Anne Rice, prisutdelningsceremonier och fransk musikteater.)

Kommentarer
Postat av: Charissa

fantastiskt!

kika in pa min blogg och se vilken underbar/hemsk upptackt jag gjort!

Postat av: Charissa

mais c'est merveilleux ca!

las i bloggen sa kommer du nog hitta ett svar riktat till dig :p

2009-05-06 @ 15:12:32
URL: http://charissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback