Så kan det gå.

Man har ju hört talas om folk som syr sig i fingrarna eller sticker sig på nålar, men jag lyckades åsamka mig själv värsta (lättsam användning av ordet) blödande såret på höger pekfinger när jag ritade mönster. Herregud liksom.

Annars är min nya favoritsysselsättning, när jag inte ser på Tabatha's Salon Takeover, att läsa J-Mos högst humoristiska recaps av samma serie på TVgasm. Problemet är bara att jag näst intill får andnöd av att försöka att inte skratta högt när det är folk i samma rum. (Vilket jag kommer slippa behöva oroa mig för när jag, snart, bor ensam. Men är det värt det?)


Kommentarer
Postat av: Raine

Tackar tackar!



men.. vart är det du ska flytta? Borås?



Joo.. Vi kommer nog alltid tillhöra din fanclub ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback