Retrospektivt.

Litet tankar kring gårdagens ESC-semi:

- Meneguzzi sjöng förskräckligt. Jag skämdes för att jag låtit mig luras av hans envisa hävdande att sara stupendo.
- Jag dkämdes ännu mera när jag insåg hur bra Georgien faktiskt är. Hon rockade fett igår, och refrängen må fortfarande vara ennerverande men vad gör det? (Jag fick en tankeställare när någon på tv liknade hennes röst vid t.A.T.u. som j'adore.)
- Hur kunde Danmark gå vidare? Och har vi inte fått nog av människor som upprepat sjunger "celebrate good times come on"? Kool & the Gang, anyone?
- Vânia Fernandes var så bra. Finns inget mer att säga om det.
- Evdokia åkte ut men var superb i alla fall.
- La Perellis nya klänning är så mycket bättre än den gamla. Nu liknar hon mindre Plåtmannen från Oz och ser mer ut som en tunnhårig discoversion av hår-klänningen i Hedwig & the Angry Inch.
- Ani Lorak är som en mänskligare, yngre, snyggare, piggare, rörligare och mer välkoreograferad version av Charlotte. Till och med stylisten är bättre! Till och med låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback