Student-y

I förmiddags var jag i Göteborg och besökte tillsammans med min mor och en bekant till henne Fresh Fish-mässan/evenemanget/vad det nu är för något, där nyetablerade designers tävlar och ställer ut sina verk, samt visade upp sig i en modevisning (och can you believe it, i likhet med Tillskärarakademin hade de problem med sin PowerPoint). Det var trevligt, och en del av de utställda sakerna var finare och intressantare än de andra. Och tv4 var där med kamera, så jag fick anstränga mig för att inte råka springa ivägen för dem.
   Sedan åt jag crêpes med nutella, banan och lönnsirap. Det är fantastiskt hur crêpesätarna har inkluderat nutella i sin matkultur, måste jag säga.

Och mina byxor som jag sytt i skolan är klara så till den grad att de sitter ihop och går att ha på sig, och idag bar jag dem tillsammans med bland annat en högst estetiskt tilltalande Lagerfeld for H&M-kavaj som jag inte kunde låta bli att köpa på Myrorna härmodagen (det är inte varje dag man hittar något i strl 34 där, heller).

image196

Idag, insåg jag förresten när jag lugnt satt och åt lunch, publiceras (kl 12 närmare bestämt) resultaten i CAE-provet. Jag kommer eventuellt behöva terapi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback