If you loved me I'd be one lucky bitch.

Uppenbarligen har min blogg genomgott en extreme makeover. Det hela började med att min syster anklagade mig för att mina webbdesignkunskaper skulle lämna något att önska (vilket de gör) då jag inte ändrat utseendet på min blogg på en evighet, och det var inte meningen att jag skulle göra det idag heller, men nu blev det som det blev och här sitter jag nu med en ny design som jag inte alls tycker speciellt mycket om.

Jag tröstar mig själv med Culture Club och Boy George, och planerar att senare göra det med säsongsstarten av Sing-a-long, där visst Christer Björkman och Shirley Clamp (samt två andra mindre intressanta gäster) ska vara med.

Jag ska aldrig röra en html-kod igen. Typ. De närmaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: fröken violett

men det blev ju väldigt snyggt! spetsen känns väldigt skir och romantisk och det duvgrå-blåa intensifierar den känslan.
var hämtade du inspiration ifrån? och vilken skrivstil andvänder du för Le Cabaret de la Fille Perdue?

2008-03-26 @ 20:11:23
Postat av: Lisa

Tack så mycket! :D
Jag tror att typsnittet jag använt är ett kallat Porcelain (som jag laddat ned från typ dafont.com), och spetsen är photoshop-brushes som jag laddat ned någonstansifrån.
Annars är själva idén med layouten mest att jag ville göra någonting kring fotot, blått och litet gammaldags...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback