Har jag nämnt att j'adore Austin Scarlett?

Efter att Project Rrunway 5 eftersnack-showen "Whatch what happens: After the sew" gjorts tillgänglig endast för dem som har American Express-kort - vilket innebär att jag missar jag vet inte hur lång tid av  Austin Scarlett - börjar jag nästan tycka att det är rätt åt Bravo att Lifetime tar deras hjärtebarn PR ifrån dem. Så det så.

I övrigt var första avsnittet av den femte säsongen högst underhållande, och nämnde Austin Scarlett har återigen övertygat mig om att han är den vackraste, fabulöaste människan du monde.


Austin har typ världens snyggaste hår, och eftersom jag aldrig kommer att nå upp till hans höjder (bildligt och bokstavligt talat) planerar jag att klippa mitt. Kort. Cia ciao (som René Fris troligen skulle säga om han befann sig i Italien.)

Kommentarer
Postat av: Charissa

Aaaah, me <3 him! tack för att du skriver om honom, hade totalförlorat hans namn i min degiga hjärna. nu kan jag googla mig fördärvad! tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback