Jouer à l'homme.

Omigod omigod you guys! En musikalisk-teatralisk liten Sarah Bernard-bakelse fylld med ljuvlig Jérôme Pradon.


Jag är förkyld och ser ut som Rudolf med röda mulen, men jag har jobbat och sålt två tavlor idag. Så det så. För att avnjuta nämnda bakverk i Paris måste jag ha pengar.

~*~*~

*lyssnar på radiofrance*
...hörde jag "se joue à Paris à partir de janvier prochain"? Januari? Nästa? 2009? Srsly, en hel hemsida borde skapas endast för att följa utvecklingen vad gäller L'Opera de Sarah. Som det är nu finns det snarare rykten än information.

Kommentarer
Postat av: Charissa

L'Opera de Sarah?? Håller det på att göras en sån?? Eller gjorts? Eller vad händer? Det har jag inte hört något om! Please, skicka länk or tell me or sumthin!

Postat av: Charissa

tack! låter svinhäftigt ju!!

2008-08-01 @ 21:49:51
URL: http://charissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback