What are they thinking?

Från sr.se:

"Kära lyssnare!

Vi har just fått besked att fr o m den 1e februari så blir SR Atlas en nonstop musikkanal. DVS våra program läggs ner, och det blir musikflöde dygnet runt. Ni får gärna mejla era synpunkter till [email protected]
Vi vill tacka för de roliga stunder vi njutit tillsammans med er och hoppas att ni fortsätter lyssnar till kanalen.
Kris, Hiba, Anneli och Terri."

....

?!?!?!?!

Vad? Varför?
Mest av allt... vad händer med Diggil-ej? 

I vilket fall som helst tänker jag döpa ett av eventuella framtida barn till Hiba. Kanske inte så mycket som hyllning till prgramledarna i  SR Atlas som för att jag är allmänt svag för namnet. Men iallafal.


Kommentarer
Postat av: hola

Vi kämpar på mot jätten SR, för att rädda Diggil-ej på ett eler annat sätt.
---------
Kris skriver på SR Atlas:
Trista nyheter!
Vi har just fått besked att alla program i SR Atlas, inklusive Diggil-ej, kommer att läggas ner den 1e februari. Jag vill personligen tacka alla lyssnare för de 3 åren vi njutit av Eurovisionsmusiken tillsammans, det har varit riktigt roligt. Har ni synpunkter så kan ni mejla dem till [email protected]
/Kris

Postat av: Hiba

Trots att du skriver tydligt och klart att det inte är en hyllning till programledaren utan för att du är svag för namnet känner jag mig ändå fånigt varmt om hjärtat :)
Men du kanske vill veta vad Hiba betyder, Gåva, men inte vilken gåva som helst utan en gåva som man ger och inte förväntar sig nåntig tillbaka.
Lycka till

2008-01-09 @ 10:54:24
Postat av: Lisa

Det gläder mig att jag gör folk varma om hjärtat. Och förstås, om det inte varit för programledaren i fråga hade jag säkert inte upptäckt namnet.
Haha, jag kollade faktiskt upp det för någon vecka sedan. Där stod det å andra sidan bara "gåva", så ditt förtydligande gjorde det onekligen vackrare... :)

2008-01-09 @ 15:17:45
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback