Si la photo est bonne...

Ohmygoddess jag har en ny kamera! Eller, tja, ny kanske är att at i lite med tanke på att jag inte haft någon kamera alls de senaste kanske fem åren. Anyways, jag är nu ägare till något så fabulöst som en rosa digitalkamera. Och tro det eller ej, den verkar till och med fungera.
image95

Allt jag behöver nu (förutom ett minneskort) är en bättre modell. Eller så håller jag mig till att fota föremål. Som mitt Parisiska kort av Sinan Bertrand som (Lullaby som) Marpessa Glove i Le Cabaret des Hommes Perdus.
image96

Om jag bara hittar (lyckas snickra ihop?) en ram i rätt storlek tänkte jag ge kortet (Marpessa, inte mitt egna foto) en hyfsat glamorös rosa minimosaikinramning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback