Tekniska framsteg och mitt smutsiga minne.

Ignorera objektet men förundras över det faktum att detta är den sämsta filmkvaliten (eller den som tar minst plats, iallafall) på min kamera sans minneskort. Fantastiskt.
(Och dåligt sjunger jag inte, jag lovar. Tonerna är typ rätt. Och jag hade absolut, prydhet till trots, postat originalvideon med låten här om jag inte ansett att den avslöjat för mycket om handlingen i den film den kommer från.)

Om jag inte hittar på något att göra med mitt liv efter gymnasiet kan jag ju alltid gå på Idol-audition i någon iögonfallande Lolita-outfit och sjunga typ Srce od kristala på dålig serbiska och skämma ut mig i tv och bli kändis.

Familjen var förresten i Gällstad idag (första gången för mig). Själva det omtalade Lager 157 (? jag är dålig på siffor) var mindre imponerande, även om pastasalladen och chailatten var god, men i en butik i omnejden lyckades jag med den tvivelaktiga bragden att slösa bort mina just intjänade pengar på en klänning à ca 650 kr (vilket inte är något emot BtSSB-klänningen jag käte för min matkassa i Amsterdam, men det svider ändå då jag hade tänkt spara.) What kan I say, jag blev förälskad i tyget (/motivet på detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback