Reijichan

image115
När jag kom hem från skolan idag var jag så här arg (märk hur jag viftar upprört med handen halvt utanför kameran), då jag kände att vissa lärare ger alltför stort utrymme åt sin sadistiska sida. Då min i-pod tyvärr gått igenom diverse konstigheter på senaste tiden kunde jag inte spendera bussresan hem lyssnandes på väl valda ilskelåtar, utan fick nöja mig med denna. Den är dock bra. Och outspoken. 

I give you Boy George/Feminem och "Swallow me", den ocensurerade versionen förstås (inte "Handbag"-mixen). Så känsliga lyssnare samt Åke Green och Yngve Kalin varnas.

Vad som däremot gör mig lycklig är det faktum att jag äntligen lyckats hitta ett par välkonstruerade (läs: formade i midjan) jeans som gör att jag kan bära min något korta (småpojkstorlek) men åh så fabulösa Pimp My Ride t-shirt utan att utsätta världen för synen av min mage.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback