Flying the flag one time too many.

(Mi9n sena reaktion beror på att jag tillbringat den senaste timmen med det fabulösa, om än inte high fashion, avsnitt 10 av Project Runway 3. Så det så.)

OMG like what was that?! All ära till Amy och hennes jacka (och tvåspråkighet), och jag återser gärna Suzzie i Andra Chansen, men hur kunde Velvet åka ut?! =o Och E-Poodles fortfarande kvar?
   And I'm telling you, om  jag någonsin hade det minsta tvivel angående Christer Sjögrens nummer är de som bortblåsta nu. Je déteste. Vedervärdigt är vad det är. Jag hatar marsch-delen (très stereotyp Österreich), och de där vidriga flaggorna gav mig extremt obehagliga associationer till Storbritanniens bidrag förra året. Speciellt eftersom båda hade blåa kläder. Yuk.



Däremot gillade jag dans-mellanakten, men inte den förvuxna småstjärnan (även om jag definitivt föredragit att han fortsatt mima och, tja, helt enkelt inte sagt något under kvällen.) Förresten påminde Michailoff mig lite om den myxket vackre franske skådespelaren Louis Garrel, som hörs sjunga - mycket bättre än sin svenska lookalike - i filmen Les Chansons d'Amour. Och jag blir fortfarande lika glad varje gång jag ser Martin Kagemark. Just because.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback