A few of my favourite things.

Saker som gör mig glad:

  • Smink!
  • Extragömt extramaterial från Le Cabaret des Hommes Perdus!
  • Lånag mail!
  • Att göra och sy ihop delarna livet till en enkel Lolita-ish klänning!
  • Melodifestival!

Dessutom har jag varit hyfsat duktig idag och åtminstone läst några kapitel i andra bandet av Anna Karenina.

image140
image141

För att riktiga fashionistas alltid har ett tygstycke hängande runt halsen. Så det så. Sjalen är från Myrorna (man skulee kunna tro att jag är en sådan där trendig person som bara avgudar att shoppa second hand, och inte alls tycker att begagnade saker för det mesta är rätt så motbjudande), den bylsiga samt för stora blusen under brukade tillhöra min morbrors fru och byxorna är förstås H&M. Bling-igt hårspänne (paljetter!) från je ne sais pas où. Och frisyren kallas Kelly Osbourne-wannabe med en touch av Marie-Geneviève från PR Canada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback