And that's why I love you.

I sann public service-anda vill jag börja med attvpåpeka att det troligen finns många andra utomordentliga underklädesmärken att välja på. Men ändå, så såg jag en högst persuasive reklamfilm på tv häromveckan (och jag är ändå typen som alltid zappar eller går och gör något annat i reklamavbrott)... Och srsly, det finns inte mycket som avslöjar vad reklamfilmen faktiskt vill sälja.
.

Tänk vad fint (på ett djupare plan, med en tiondel så många besökare) det hade varit om den hade filmats i Hyssna G:a Kyrka (den där medeltida religiösa byggnaden vid Surtan, där jag till och med sjungit på ett bröllop en gång, utan att kyrkan brann ned eller kristendomen gick under, mind you).

Kommentarer
Postat av: Annie

har du sjungit på bröllop? det verkar som att många har gjort detta! hur går det till egentligen blir man tillfrågad av Gud eller kommer det som en uppenbarelse eller är det ngt så enkelt som att man frågar själv?

Postat av: Annie

oj! jag är ju så van vid knalleland. jag har inte ens tänkt på att det kan va svårt att hitta.. men asså så länge som man kollar på skyltarna på husen där det står vad som finns i byggnaden så är det nog lättare.... tror jag.. jag vet ju vart allt finns.. haha

du ska få sjunga när mina barn döps! (när jag såsmåningom om några år får barn)

2008-12-23 @ 00:29:22
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback