Scarlett for me

Jag är för ögonblicket långt ifrån Borås och dess publikationer, men min far var snäll att skicka det här tidningsutklippet från BT. Förutom att jag vill påpeka att jag inte är bra på japanska (alls) och inte dålig på att sy (även om jag säkert kan ha sagt det) stämde det som stod i intervjun bra med verkligheten och jag blev positivt överraskad av hela artikeln (jag är allitd lika chockad av att upptäcka att folk faktiskt kyssnat på vad jag sagt, även om de sitter och antecknar), för att inte tala om bilden som modellen till trots var rätt så snygg. Och hur awesome är det inte att jag nämnde Austin Scarlett och på så sätt klargjorde att, kläder åt sidan, så är jag innerst inne en vanlig tv-nörd? Som inte är bättre än att hon occasionally fotar stora tidningsurklipp istället för att scanna in dem i två delar och pussla ihop i photoshop. 
Förresten köpte jag i brist på bättre alternativ Plaza Magazine igår (inget jag kommer göra igen, då tidningen visade sig vara ytterst substanslös), och jag har för mig att det stod något om att paisley skulle vara inne. Äntligen, liksom.

Och btw. Jag är inte längre reserv utan antagen till den där kursen jag ville gå, nu när jag hade ställt in mig på att göra något annat. Jag är så förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback