Kontrollbehov.

Jag har lämnat bort min dator. That is so not me (märks på det faktum att jag lämnat den först nu, efter flera månaders konvalescens). Jag saknar av någon anledning förtroende för folk som påstår sig kunna datorer, och vill därför helst veta varje exakt litet steg i deras arbete så att jag inte bara kan memorera det för framtida använding utan även på ett objektivt och källkritiskt sätt bedöma om det är Det Rätta att göra. Jag menar, om man lämnar in ett par skor till lagning finns det inte så mycket som kan hända (förutom att de är något mindre när man återser dem), men en dator... O, denna oro.
   I vilket fall som helst ser det ut som att det regnar ute, vilket gör det avgjort mysigare att sitta inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback