Queen Victoria's England will never ever be the same.

För att orka ta itu med min förhoppningsvis storslagna-to-be engelskauppsats om Victorian fashion har jag gjort ett uppehåll i min tidigare så lyckade kaffeavhållsamhet och hällt i mig en stor sojalatte. Förhoppningsvis gör det faktum att jag är såpass avvänjd att jag får en superenergikick och blir jätteproduktiv.

image166

För övrigt vill jag vara rik och köpa en massa fina japanska Lolita-kläder.

~*~*~

För att försätta mig i historiskt korrekt stämning lyssnar jag på Puccinis La Bohème. Enligt wikipedia hade den premiär 1896.

Kommentarer
Postat av: fröken violett

jag har oxå avvänjt kaffet. det var svårt iom att kaffe är så fantastiskt gott och så fabulous.
jag drack kaffe idag pga jag med behövde en kick. och vilken kick man fick sen oxå!

2008-04-07 @ 20:53:24
Postat av: Lisa

I know, när man väl dricker det fungerar det plötsligt väldigt bra. :D Très ekonomiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback