Musik.

Idag var jag i Göteborg på blockflöjts-typ-kurs i några tre timmar, vilket var mycket trevligt. Tyvärr är jag litet ringrostig efter att inte ha spelat på ett bra tag, men jag hängde ändå med hyfsat och spelade till och med rätt då och då. Det var lovely att tillbringa dagen i en större stad, särskilt när solen (och därmed människorna) kom fram, och medan vi väntade på bussen gick vi och tittade in på den nyöppnade Prickig Katt-butiken som var mycket imponerande (gi-gan-tisk). Kuriosafakta är att hon som höll i flöjtkursen ska vara med i Bingolotto på tv när som helst nu. När jag gick i mellanstadiet hade jag förretsen en musiklärare som tvingade oss att se en inspelad video från när han spelade med något band i samma tv-program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback