Känn en doft av kärleken.

Ikväll var jag alltså och såg "Cissi & Nour - Almost like boys" feat. Maud Lindström, som trots att Göteborg från början inte fanns med på turnéplanen atack och lov dök upp på Pustervik till sist. Det är knappast någon nyhet att jag avgudar Maud Lindström (det var för övrigt genom hennes mailinglist jag hörde talas om showen), men förutom att hon förstås var superb så absolut älskade jag resten av föreställningen också. Även Cissi & Nour var superroliga, coola, smarta, snygga och så vidare... och showen var rolig och stundtals tankeväckande och slutade till råga på allt i underbar (Disney-)musikalanda! Jag kan inte beskriva den bättre eller göra någon vettig recension, då jag är alltför uppfylld av den lyckokänsla som infann sig då jag beskådade detta fabulösa spektakel. Det var seriously en av de starkaste teaterupplevelser jag varit med om sedan Le Cabaret des Hommes Perdus (och att döma av den här bloggens namn - och ofta innehåll - är det att säga mycket.)
... och Maud spelade en låt jag inte hade hört förut! Spännande!

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback