Empty chairs at empty tables.

Jag håller på att försöka återkalla mina minnen från Disneyland Paris, och funderar på vad som egentligen var min favoritsak i parken... och det är inte svårt att komma på. Då jag har en mystisk faiblesse för snygga utemöbler, var förstås åsynen av dessa kreationer höjdpunkten under min dag. Seriously, om jag kommer dit igen ska jag vända uppochned på de där gråa stolarna à la Antikrundan för att leta efter ett märke/stämpel/whatever som kan leda någonstans där de säljs.
image161

image162

...Och på tal om design, hur coolt låter det inte med Comme des garçons för H&M? Jag ska så försöka att inte vara inne i en av mina frekventa ekonomi-på-minus-faser när kollektionen kommer ut.
   Jag tycker faktiskt att jag förtjänar faktiskt minst ett plagg därifrån, efter att jag igår till min chock och förtjusning faktiskt, mellan tårarna, förstod litet av vad Den Japanske Vännen i drugstoren sa i det där leta-reda-på-folk-programmet i fyran. Borde jag kanske ta upp mina japanskastudier på allvar igen och läsa det på universitetet i höst? (O, ljuva framtidsångest.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback