I'll just leave Captain Scott behind and walk into the sunset with Austin & Anzej.

Det är rent omöjligt att ägna sig åt filosofi mer än en halvtimma utan att tappa intresset (yeah right, som om jag någonsin varit intresserad) och plötsligt finner jag mig mentalt jublandes över att det finns en fanclub för Anzej Dezan på facebook, med hela åtta medlemmar. Att bli medlem i olika fan-grupper på webcommunities kan väl inte möjligen vara mer meningslöst än att fundera över vad jag skulle göra ifall jag befann mig på någon kall pol med en skadad kamrat. Ta med den eller traska iväg själv? (Först och främst föredrar jag att hålla mig borta från polarexpiditioner. Alla temperaturer som ligger utanför 10-27 C är obehagliga och bör undvikas.)

Tidigare idag såg jag de två sista avsnitten av Buffy the Vampire Slayer, samt sedan det sista med kommentatorspår (och fick bland annat obehagligt klart för mig vad exakt symboliken var då flickorna skar upp sina handflator och blödde på, um, golvportalen), samt en del av säsong 7-overviewen. Det är tragiskt, jag vet, men inte i närheten av filosoferande. Nu har jag dock i vilket fall som helst tagit mig igenom hela Buffy-boxen (allt extramaterial ej inräknat) och frågan är vad se härnäst? Ska jag sätta tänderna i Angel (som jag inte sett överhuvudtaget, stort hål i allmönbildningen där) eller varför inte Project Runway säsong 1? Klarar mitt arma hjärta av att se det avsnitt då Austin orättvist skickas ut till följd av någon vulgär kändis' totala brist på smak?
Anyways, ser man på vad som finns att skåda på Bravos eminenta hemsida.

The Evil Queen Herself.

Inspirerande! (Om än snarare till sömnad än till filosoferande.)

Kommentarer
Postat av: //SoP

Ta Angel! :-)

Postat av: Lisa

Hm, en röst för Angel alltså... :)

2007-11-03 @ 15:02:20
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback