Hairspray, a gothy j-rock musical.

Efetrsom jag egentligen har en massa skolarbete att göra (skriva en halv A4 Arial strl 18 om min baddräkt, hur ska jag kunna säga något med så få ord?), ägnar jag mig åt att göra allt möjligt annat.
Och se vad jag hittade (jag ligger några månader efter i nyhetsuppdateringen)! En japansk tidning har gjort en kombinerad intervju med Mana & Amy Lee! Jag förstår inte riktigt varför (köp två, betala för en?), men det är super-géniale, non?
Et voilà en bild, där de förstås är lika fina. (Låt oss ignorera smått fascistiska Mana-fans som menar att gröna hoodies inte har något att göra vid Manas sida. Mana kunde lika gärna ha klätt sig lite gladare för att matcha Amy. Hursomhelst. Skojig idé med dubbelintervju.)
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback