Let's be happy...

(...som Lou sjöng för Tyskland 2003.)

Eftersom det verkar finnas så mycket negativitet ute i bloggvärlden måste jag ju påpeka att personligen hade jag en utomordentligt trevligt kväll i tv-soffan framför ESC. J'adore tävlingen och det är fortfarande årets höjdpunk ( ihop med Melodifestivalen, bien sûr). Och jag ser heller inget upprörande i frånvaron av västligare länder i toppen, då jag helt enkelt inte har lyckats förstå vari deras kvalitet låg. Och allt, darlings, handlar inte om att vinna.

NU är bara frågan vad jag ska göra av mitt liv efter att Eurovision tagit slut för i år... börja fila på en låt till Melodifestivalen? Nja, imorgon ska jag iallafall gå och se Tillskärarakademins examensvisning - en annan av årets höjdpunkter.

Lahko noc, Europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback