Don't bore Nina with the muscial taste of yesterday or Fashion Felons.

Istället för att skriva på naturkunskapsinlämningar till simorgon sydde jag, när jag vid halv tolv-tiden kom hem fr¨ån skolan, klart min rosa älv-klänning (som, vill jag åter igen påpeka, inte är ett plagg i "älv-stil" utan består av älv-mönstrat tyg.) Allt jag behöver nu är ett par matchande skor, dvs ett par som inte är svarta. Finns det sådana?
Men, uppenbarligen saknas alltså självdiciplin. Speciellt som jag inte ägnar mig åt skolarbete nu heller.

Anyways, så upptäckte jag att den amerikanska sajten AfterEllen har en ny artikel angående Eurovision Song Contest (eller dess vinnare, för att vara mer specifik) Det är inte varje dag det händer.

Och på tal om kändisar, så är Marilyn Mansons senaste msuikvieo, Heart Shaped Glasses, inte kul. Isch. Den påminde mig iallafall om att jag inte har lyssnat på den Marilyn Manson-skiva jag har i min ägo sedan, typ, i ninan. Jag undrar om det är dags att börja rensa ut min skivsamling...? Och på så sätt införskaffa lite pengar.

Förretsen hade vi Nationellt Prov i engelska i skolan idag, och på listening-delen började talarrösten plötsligt berätta om Julien McDonald, om något han ahde sagt. Jag visste inte om jag skulle koka av ilska (vilket är min normala reaktion då jag här dennes namn) eller vara lycklig över att de äntligen berörde ett ämne som jag kunde någonting om.
Voilà mitt favoritfoto av Julien:



Mjöl är definitivt det nya svarta (även om bilden är något år gammal; det fungerar fortfarande).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback