Le DVD des Hommes Perdus & moi

Tack och lov är jag den i min familj som är hemma nu, men om någon anna för stunden befann sig i huset skulle den stackaren få höra mig göra lyckoutrop (squeal?), ungefär som Dawn i Buffy the Vampire Slayer gör när hon inser att Willow & Tara är ihop igen. Mais qu'est-ce qu'elle a? frågar du dig nu.

Jo, när jag kom hem från skolan för någon halvtimma sedan och hämtade posten fann jag till min stora spänning ett paket från amazon i brevlådan. Redan där började mitt hjärta slå snabbare. När jag så kom hem kunde jag inte, trots att paketet egentligen var adresserat till min mor (av betalningstekniska skäl), låta bli att öppna det. Et voilà!

image64

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback