Don't bore Nina!

I brist på bättre saker att göra stal jag detta från min systers blogg.

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa?
I Project Runway, förstås! Men så länge Andy Cohen producerar är jag villig att göra i princip vad som helst. Fast även om jag skulle älska att vara med i Top Design bara för att få beundra Kelly Wearstler på nära håll och träffa Jonathan Adler (för att så småningom övertala honom om att jag ska få flytta in hos honom och Simon Doonan) så befarar jag att jag inte har den mentala styrkan för att klara av något så stort och komplicerat som inredningsdesign.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår kanske? Jag tycker  verkligen inte om extrema temperaturer (det vill säga sådana som ligger under 10 eller över 28). Eller överdrivet mycket sol.
Brukar du sjunga i duschen? Darling, jag sjunegr överallt.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Um... tja... jag får väl säga konståkning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mais, bien sûr.
Vad är viktigast för dig? Att vara omgiven av trevliga människor. Och trevliga böcker.
Laddar du hem musik och film från Internet? Jo.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Skänka mycket. Och inhandla ett klädesplagg designat av Austin Scarlett, förstås. 
Vad är det bästa med julafton? Jag tycker inte om julafton.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jag oroar mig gärna över det.
Vad får dig att slappna av? Yvonne Catterfelds (låt) "Für dich".
Är du skyldig någon pengar? Jag hoppas inte det.
Är du mörkrädd? Nej.
Vilken färg är snyggast? Rosa! Det är en radikal färg, som inte ber om ursäkt för sig själv (för att bli litet malplacerat filosofisk). Annars tycker jag förstås om sådant som grönt och blått.
Tycker du matte är svårt? Det växlar. Ofta.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej. Men jag skulle som sagt inte ha något emot att äga ett plagg som skapats av Austin Scarlett.
Har du piercing? Nej. Bara mainstream:iga hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Jag tror inte det. Men det beror säkert på vad man jämför med.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min familj? De är i och för sig fler än en. Men whatever.
Läser du ofta böcker? Konstant.
Vill du gifta dig? Njae... om Austin Scarlett designar klänningen.
Vill du ha barn? Jag vet inte.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Sådana som går på svensk tv? Ugly Betty, The Hills, Simon & Tomas, Queer Eye, The L Word, Martha, Inför ESC, Six Feet Under. Om man räknar med dem som vad jag vet av någon anledning inte visas i Sverige just nu måste jag även lägga till listan de två titlarna Work Out och Shear Genius. (Plötsligt inser jag hur mycket jag verkligen ser på tv. Ouch.)
Vilka djur är du mest rädd för? Getingar. Och flugor.
Vilken kändis är hetast? Austin Scarlett? Och Famke Jansen. (För att vara diplomatisk och luddig och nämna en ur varje kategori, så att säga.)
Vilket mobilmärke föredrar du? Jag har bara ägt en mobil i hela mitt liv, och den är Ericson.
Biter du på naglarna? Inte systematiskt.

image19
Dagens visdomsord kommer förstås från Austin Scarlett (och är naturligtvis bara en ursäkt för att få pryda min annars så torftiga blogg med bild av denne där han sitter och ser fundersam ut.)
Whatever the reasons, voilà! Mes/sieurs/dames, I give you, Austin, the philosopher!

"No matter how much I try to be plain, people don't accept me, so I might as well be fabulous."


Layla tov, Eropa, et Bonne nuit, tout le monde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback